هزینه، شیوه و زمان ارسال

یکی از مهمترین و حساس‌ترین قسمت‌های کار ما در روستایی بسته بندی و ارسال درست مرسولات برای مشریان است. از آنجایی که عسل‌ها در ظرف شیشه‌ای ارسال می‌شود تمام تلاش ما این است تا مرسوله به صورت سالم به دست شما برسد.

به همین منظور سفارشاتی که برای شهرستان ارسال می‌شود به طور کامل در نایلون حبابدار به صورت چند لایه قرار داده شده و به اداره پست تحویل داده می‌شود.

همچنین برای شهر تهران نیز به دور هر شیشه یک نوار از جنس نایلون حبابدار پیچیده شده و داخل کیسه‌های سوزن دوزی شده با پیک برای مشتریان ارسال می‌شود.

ژل رویال نیز به دلیل حساسیت ارسال و اینکه تنها باید در پک یخ ارسال شود تنها برای مشتریان تهران و در ظرف‌های دوجداره و در داخل یخ ارسال خواهد شد

شیوه و زمان ارسال

به طور کلی شیوه ارسال سفارشات توسط روستایی به دو صورت است. ارسال به تهران و ارسال به شهرستان

ارسال به تهران

ارسال عسل به تهران

از آنجایی که انبار روستایی در تهران قرار دارد ارسال برای مشتریانی که در تهران حضور دارند سریع‌تر و با پیک انجام می‌شود.

این مشتریان می‌توانند در مرحله‌ی آخر خرید، زمان ارسال را تعیین کنند. این زمان به امروز و فردا تقسیم می‌شود و می‌توانند بازه‌های سه ساعته یعنی ۹ تا ۱۲، ۱۲ تا ۱۵، ۱۵ تا ۱۸ و ۱۸ تا ۲۱ را انتخاب کنند و مرسوله‌ی خود را در این بازه تحویل بگیرند.

ارسال به شهرستان‌ها

ارسال عسل به شهرستان

همانطور که گفته شد ارسال به شهرستان‌ها با مطمئن‌ترین نوع بسته بندی ارسال خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی نیست. مرسوله‌های شهرستان هر سه شنبه به اداره پست تحویل داده می‌شود و با پست پیشتاز ارسال می‌شود.

اگر مشکلی در روند ارسال مرسولات توسط پست رخ ندهد حداکثر۴ روز بعد از تحویل به اداره پست مرسوله به دست شما خواهد رسید

هزینه ارسال مرسوله

هزینه ارسال مرسوله برای تمامی کشور و حتی تهران یکسان است و به شرح زیر است

هزینه ارسال عسل به تهران و شهرستان
  • برای مرسوله‌های با قیمت کمتر از ۱۰۰ هزارتومان هزینه ارسال ۹۵۰۰ تومان است
  • برای مرسوله‌های با قیمت بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزارتومان هزینه ارسال ۶۵۰۰ تومان است
  • برای مرسوله‌ها با قیمت بالاتر از ۲۰۰ هزارتومان هزینه ارسال رایگان خواهد بود

نکته مهم : مهمترین وظیفه روستایی در ارسال مرسولات به شهرستان ، تحویل سفارش بصورت بسته بندی صحیح و سالم و هر سه شنبه به شرکت حمل و نقل کننده و ارسال کد پیگیری برای مشتریان است. در نتیجه روستایی مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ، توسط شرکت حمل و نقل کننده ندارد.

همچین روستایی برای آسودگی خاطر شما، کلیه خسارات احتمالی که از جانب پست اتفاق می‌افتد را تقبل می‌کند و مسئولیت آن را به عهده می‌گیرد.