شرایط تحویل

سفارش شما در تهران بسته به خواست شما، نهایتا ظرف ۳ ساعت تا ۱ روز کاری پس از خرید، به وسیله پیک ارسال خواهد شد. همچنین در سایر شهر‌ها این زمان بین ۳ تا ۵ روز کاری و از طریق پست ارسال خواهد شد. سفارشات با مبلغ بالای 4۰۰ هزار تومان بدون هزینه‌ی پستی ارسال خواهند شد.

در صورت عدم رضایت از کیفیت و یا مغایرت با مشخصات سایت، طبق شرایط زیر، امکان مرجوع کردن کالا به روستایی، بدون هزینه برای شما وجود خواهد داشت.

شرایط مرجوع کردن کالا

خریدار می تواند ظرف ۵ روز، به اندازه لازم برای یک وعده از محصولاتی که از طریق روستایی خرید کرده است، استفاده کند و در صورت عدم رضایت از کیفیت نسبت به مرجوع کردن آن به روستایی اقدام کند.

از آنجایی که روستایی قبل از انتخاب و عرضه‌ی هر محصول از کیفیت و همچنین مورد اعتماد بودن عرضه کننده اطمینان حاصل می‌کند، و دقت و نظارت کامل را بر بسته‌بندی و همچنین ارسال محصولات دارد، لذا احتمال دریافت محصول بی‌کیفیت از طریق روستایی، بسیار کم است. با این وجود برای اطمینان خاطر به خریداران، روستایی در کمال احترام، در صورتی که خریدار از کیفیت محصول دریافتی خود راضی نبود، کالا را بازگشت می‌دهد.

هزینه مرجوع کردن محصولات، مستقل از اینکه مقدار خریداری شده شما چقدر است، برعهده روستایی خواهد بود.

پس از مرجوع کردن، اصل مبلغ پرداختی شما، به حسابتان واریز خواهد شد.

راهنمای مرجوع کردن:

ابتدا با مسئول بخش پشتیبانی مشتریان روستایی از طریق واتساپ با شماره‌ی ۰۹۰۱۰۲۰۲۸۰۸ و یا شماره تلفن ۶۶۳۶۲۷۷۱-۰۲۱ تماس بگیرید و تصمیم خود را برای مرجوع کردن اطلاع بدهید.

محصول را در همان بسته بندی که دریافت کرده بودید، برای مرجوع کردن آماده کنید و اطمینان حاصل کنید که درب بسته به خوبی بسته شده است.

شماره کارت خود را همراه با نام صاحب شماره حساب، به صورت خوانا بر روی یک برگه یادداشت کنید تا داخل پاکت مرجوع کردن قرار بدهید. هزینه محصول و همچنین هزینه مرجوع کردن از طریق پست به این کارت واریز خواهد شد.

در ساعت اداری به باجه پست مراجعه کنید و بسته خود را به روستایی ارسال کنید.

آدرس کامل ما را به شرح زیر روی پاکت بنویسید:
آدرس گیرنده: دریافت آدرس دقیق از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی روستایی

آدرس خود را با ذکر کدپستی بر روی پاکت بنویسید.

برای ارسال از پست سفارشی استفاده کنید و از مامور باجه درخواست کنید از سرویس های خاص در ارسال بسته مانند شناسه الکترونیک، دو قبضه، آگهی تحویل و… استفاده ننماید. این باعث خواهد شد هزینه ارسال بسته حداقل شود.

پس از ارسال خواهشمندیم شماره کارت و نام صاحب حساب را بر روی رسید پستی به شکلی خوانا بنویسید و تصویری از آن را از طریق ایمیل  و یا واتساپ برای ما ارسال کنید (شماره کارت داخل پاکت و شماره کارت ذکر شده روی رسید پستی بایستی یکی باشند).

ظرف 72 ساعت پس از دریافت بسته پستی، هزینه محصولات بعلاوه هزینه مرجوع کردن آن برای شما واریز خواهد شد.